מדיניות הזמנות וביטולים
במערכת המקוונת ניתן להזמין חדרי משחק לפי זמינות החדרים המופיעה במערכת. במידת הצורך ניתן ליצור קשר – בטלפון (בשעות המענה הטלפוני) או באימייל – ולקבל עזרה בביצוע ההזמנות.
לאחר הזמנת פעילות יוצג אישור במסך ההזמנה וכמו כן ישלח אישור בדוא”ל ובו פרטי ההזמנה במלואם. באחריות הלקוח לוודא שפרטי ההזמנה זהים לבקשתו ולבצע שינוי במידת הנדרש או ליצור קשר טלפוני/מייל במידה ומצא אי התאמות עם בחירתו. כיומיים לפני הפעילות ישלח מייל תזכורת ובו פרטי ההזמנה וכן מידע שימושי שעשוי לעזור בהתארגנות לפעילות בצורה הטובה היותר. במידה ולא קיבלתם את אחד האימיילים אנא צרו קשר בהקדם כדי לוודא את תקפות ההזמנה.
בעת ביצוע ההזמנה חשוב מאוד להקפיד על פרטי יצירת הקשר עימכם (מספר טלפון, כתובת אימייל). מתן נתונים שגויים או חוסר זמינות לא סביר שבעטים לא נוכל ליצור קשר איתכם לקראת מועד הפעילות עלול להביא אף לביטולה.
התשלום באשראי מראש בעת ביצוע ההזמנה. בהזמנות המבוצעות במערכת המקוונת אנו ניצור קשר טלפוני במועד מאוחר לאחר השלמת ההזמנה (בדרך כלל כשבוע לפני הפעילות עצמה) על מנת להסדיר את התשלום.
באפשרות הלקוח לבצע שינויים בהזמנתו (במידת הניתן) וכן לדחותה או לבטלה עד 48 שעות לפני הפעילות ולקבל החזר כספי מלא. החזרים כספיים יבוצעו לא יאוחר משבעה ימי עסקים ממועד הביטול .
בעת ביטול הזמנה פחות מ- 48 שעות לפני מועד הפעילות יחויב הלקוח בתשלום מלא של שווי ההזמנה.
בהזמנות בהן מתעתד הלקוח לנצל שובר מתנה של “צופן הברון” שברשותו, על הלקוח לציין בעת ביצוע ההזמנה את מספר השובר וכן להביאו לפעילות עצמה (מודפס או באופן אלקטרוני).
הפעילות תתקיים בדיוק בשעה המוזמנת, אנו מבקשים להגיע מספר דקות לפני מועד הפעילות המתוכנן (במקרה של הקדמה משמעותית ייתכן שתתבקשו להמתין מחוץ למתחם בשל קיום פעילויות קודמות). כל איחור עלול לגרור קיצור משך הפעילות ואף לגרום לביטולה. יש לתכנן את ההגעה בהתאם ולקחת בחשבון מרווח זמן למציאת חניה.
בעת הזמנה תידרשו להזין כתובת אימייל, דרכה תקבלו את אישור ההזמנה, חשבונית וקבלה, משוב לגבי החדר, ומעת לעת מידע שיווקי חדש אודותינו. במידה ואינכם מעוניינים בכך, אנא שלחו מייל לכתובת orna@baron-code.co.il ורשמו “מבקשים הסרתנו ממאגר הלקוחות” וכמובן נכבד בקשתכם.