חדש בעולם הבילויים והאטרקציות

מתחם Escape Games בסמוך למדרחוב בזכרון יעקב

למידע נוסף

מה זה Escape Games?

Escape Game הוא בילוי מסוג אחר – קבוצה קטנה של אנשים (משפחה, חבר’ה, חברים לעבודה) ננעלת בחדר ומטרתה היא לצאת מהחדר לפני שהזמן המוקצב מסתיים. כדי לעשות זאת על חברי הקבוצה להפעיל דמיון ויצירתיות ולהשתמש בחפצים הנמצאים בחדר על מנת למצוא רמזים, לפענח צופנים ולהשלים משימות משפע עולמות תוכן שיקרבו אותם אל המפתח המוביל החוצה.

אודות “צופן הברון”

צופן הברון הינו מתחם Escape Games בלב זכרון יעקב, היכן שהיה בעבר מלון “גרף” – מוסד ותיק ומוכר הנטוע עמוק בשורשי המושבה הציורית. המתחם נבנה בהשראת הקונספט המהנה שכבר כבש את העולם, אך תוכן המשחקים פותח על ידינו והמשימות בו מקוריות, מגוונות וייחודיות. בצופן הברון “לצאת מהקופסא” זה לא קלישאה, זו דרך חיים… וזאת תהיה המשימה שלכם. היכונו להיכנס לתוך חדר אפוף מסתורין, נעול עם מנעול קוד שאותו תצטרכו לפצח תוך 60 דקות… המשחק מעורר חשיבה משותפת ויצירתית – באופן מהנה, משעשע וחוויתי! כל שחקן בקבוצה תורם מכישוריו – אחד חזק בהבנת מסרים מילוליים, אחד בזיכרון צילומי, אחת אלופה בסנכרון ותיאום, ואחד בעל חוש טכני – כלל הכישורים נדרשים לצליחת המשימה – וכך כל השחקנים באים לידי ביטוי בדרך להצלחה!

החדרים שלנו

ב”צופן הברון” שני חדרי משחק פעילים ושניים נוספים ייפתחו כבר בחודש אפריל.

אוצר בית המקדש

מטמון הברון

בילוי עם החבר’ה

רוצים לצאת לבילוי עם החבר’ה מהאוניברסיטה? מהצבא? מחפשים חגיגה מקורית ליום הולדת, מסיבת רווקים או מתנת שחרור? בצופן הברון תחוו ביחד עם חבריכם משחק מציאות חברתי, סוחף ויוצא דופן שתמשיכו לדבר עליו גם לאחר שהאדרנלין יתפוגג.

במהלך המשחק תתמודדו עם משימות משפע עולמות תוכן, בדרך למטרה – לגלות את קוד מנעול החדר, ולהצליח לצאת ממנו תוך 60 דקות ! ! ! מפתיע, מרגש ומלא באדרנלין…
את אלופה בהבנת מסרים מילוליים? החבר שלך חזק בזיכרון צילומי? לידיד שלך חוש טכני מפותח? גיסתך שמה לב לפרטים? מצוין! במשחק שלנו כלל הכישורים נדרשים, וכך כל החבר’ה יבואו לידי ביטוי בדרך להצלחה !
טיפ מהברון – שלבו את המשחק עם בילוי נוסף! סביבת זכרון יעקב משופעת באטרקציות נוספות, בתי קפה ומסעדות, כך שתוכלו לחוות כאן יום כיף ססגוני ובלתי נשכח. רוצים המלצות? הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם!
המלצה מארנה – אני לא טובה בחידות… הייתי בטוחה שאני הולכת לעשות פדיחות… אבל מה שיפה במשחק, שכל אחד יכול להיות טוב בזה! פשוט לחשוב מחוץ לקופסה ולאחד כוחות עם שאר הקבוצה. צחקנו בטירוף, הופתענו פעם אחר פעם, אנחנו לא מפסיקים לדבר על זה.

close
קיראו עוד...

בילוי לארגונים וחברות

הפילו עליך תיק לארגן יום כיף למחלקה שלך?
מיציתם את האטרקציות הבנאליות ואתה רוצה “להמציא את הגלגל” ולהעניק להם חוויה שהיא באמת סוחפת ויוצאת דופן?
צופן הברון מציע משחק חברה אידיאלי לקבוצות המבקשות לחוות ביחד זמן איכותי ומאתגר! המשחק ימחיש להם את משמעות ה”סינרגיה” – והכול מלא FUN ואקסטזה.

את מנהלת רווחה, ורוצה להפתיע את העובדים עם פעילות מקורית? כזאת שגם תגבש ותלכד אותם, אבל גם תשעשע אותם ותכניס בהם רוח צוות ואדרנלין?
תוהה איך להמחיש לעובדים חשיבות עמידה ביעדים, תהליך קבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ – אבל רוצה לעשות זאת באופן קליל ומשעשע ?

בצופן הברון העובדים ישחקו יחדיו משחק חברה מציאותי, במהלכו יתמודדו עם משימות משפע עולמות תוכן, בדרך למטרה – לגלות את קוד מנעול החדר, ולהצליח לצאת ממנו תוך 60 דקות ! ! !
המשחק מעורר חשיבה משותפת, תורם לגיבוש ומשפר את עבודת הצוות – באופן מהנה וחוויתי. כל שחקן תורם מכישוריו – הבחור ממחלקת כספים חזק בהבנת מסרים מילוליים, הסגנית שלו אלופה בזיכרון צילומי, המזכירה ידועה בכישורי סנכרון ותיאום, ולך יש חוש טכני מפותח… במשחק שלנו כלל הכישורים נדרשים, וכך כל השחקנים באים לידי ביטוי בדרך להצלחה ! !

close
קיראו עוד...

בילוי זוגי

מחפשים בילוי זוגי ייחודי? רוצים ליהנות ולצחוק אחד עם השני, לגלות צדדים שלא הכרתם זה בזו, ולהוכיח לעצמכם שביחד, בעבודה משותפת, אתם יכולים לצלוח כל אתגר? בצופן הברון תפגשו בדרך אותנטית ומשעשעת לחזק את ההתמודדות המשותפת שלכם, ולנצל באופן מקסימאלי את כישוריכם. תופתעו לגלות אילו יכולות טמונות בכם כזוג…

בצופן הברון תחוו ביחד משחק חברה מציאותי, סוחף ויוצא דופן, במהלכו תתמודדו עם משימות משפע עולמות תוכן, בדרך למטרה – לגלות את קוד מנעול החדר, ולהצליח לצאת ממנו תוך 60 דקות ! ! !
טיפ מהברון – שלבו את המשחק עם בילוי נוסף! סביבת זכרון יעקב משופעת באטרקציות נוספות, בתי קפה ומסעדות, כך שתוכלו לחוות כאן יום כיף ססגוני ובלתי נשכח. רוצים המלצות? הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם!
המלצה מאסנת – שום צימר לא יחבר אתכם ככה… פשוט הרגשתי שזה אני ובעלי נגד העולם – איחדנו כוחות, הפעלנו חשיבה משותפת, השתלטנו ביחד על כל החידות – יצאנו משם מסופקים ומאמינים ביכולותינו יותר מתמיד! שעה שלמה התנתקתי מהילדים והמחשבה על ערימות הכביסה… מומלץ בחום לכל הזוגות!

close
קיראו עוד...

בילוי משפחתי

אתם צמאים לבילוי יחד עם משפחתכם, ומבקשים לשלב חוויה וכיף יחד עם תוכן יוצא דופן? בינגו! בצופן הברון תחוו זמן איכות משפחתי מאתגר וייחודי, שמחזק את תחושת המשפחתיות, ממחיש את הסינרגיה שלכם, מאחד ומלכד אתכם, ומעצים כל אחד מבני המשפחה.

בצופן הברון תחוו ביחד עם ילדיכם* שעה איכותית, מהנה ומשעשעת, במהלכה המשפחה מתפקדת כקבוצה עם מטרה – לגלות את קוד מנעול החדר, ולצאת ממנו תוך 60 דקות ! ! !
את אלופה בהבנת מסרים מילוליים? הבכור שלך חזק בזיכרון צילומי? לבעלך חוש טכני מפותח? האמצעית שלך שמה לב לפרטים? מצוין! במשחק שלנו כלל הכישורים נדרשים, וכך כל בני המשפחה יבואו לידי ביטוי בדרך להצלחה !
תופתעו לגלות איזה כישורים ויכולות טמונות בתא המשפחתי שלכם…
טיפ מהברון – הגיעו לבלות עם משפחה נוספת! תתחרו אחת בשנייה או “תערבבו” את הקבוצות, הזדמנות מצוינת לגבש את המשפחה המורחבת, או לעבור חוויה מלכדת ומרתקת עם חברים.
* המשחק במסגרת משפחתית מיועד לגילאי 10 ומעלה
המלצה מגלעד – כמשפחה עם ילדים בגילאים 10 עד 17, יש לנו מעט מאוד הזדמנויות לעשות פעילות יחד כך שכולם יהנו. כאן, הילדה נהנתה מהאקשן שבחיפוש, הבנים מהמשימות המורכבות יותר, ואנו, ההורים, נהנינו מהמשחק ומכך שכל המשפחה נהנית יחד…

close
קיראו עוד...

הוראות הגעה

למגיעים בהליכה מהמידרחוב – ניתן להיעזר בשילוט כאשר מתקרבים לבנין שלנו.
למי שמגיע בעזרת WAZE – זהו הבניין שנמצא מימינכם כאשר האפליקציה מדווחת שהגעתם ליעד.
בשני המקרים הכניסה היא מאחור, מכיוון מגרש החניה. יש להמשיך קצת ולפנות ימינה כדי להקיף את הבנין ולהגיע לדלת הכניסה מזכוכית.
צופן הברון ממוקם בקומה השניה במעלית או השלישית במדרגות.

חניה

החניה באיזור חופשית. ניתן לחנות במגרש החניה הסמוך למבנה, אם כי בשעות מסויימות מציאת מקום פנוי יכולה להיות משימה מאתגרת… אפשרויות חניה נוספות מפורטות במפה המצורפת – אנא הקדימו כדי למצוא חניה בנחת, וחנו אך ורק במקומות המותרים כדי להימנע מדוחו”ת והפרעה לתנועה.

צופן הברון

המייסדים 62 (בסמוך למידרחוב)

זכרון יעקב, 3091096

טלפון: 0772-409004

פקס: 0772-409003

info@baron-code.co.il

שעות הפעילות

כל יום 10:00 – 22:00 בתיאום מראש